Displeje
Náhradní displeje pro notebooky. U některých modelů také můžete výměnou displeje navýšenit rozlišení či výměnu zobrazovací technologie. Je možné že také budete potřebovat přikoupit nový rámeček LCD displeje.
Nejčastější dotazy
Nenašel jsem fakturu
Faktura se nachází vždy u zboží uvnitř balení anebo na krabici v průhledné obálce. Veškeré faktury se také automaticky posílají elektronicky emailem.
Pokud i přesto nemáte a potřebujete fakturu za zboží, kontaktujte nás na rychlé podpoře anebo na emailu Obchod@ImportPC.cz .
Jak na reklamaci?
Pro reklamaci produktu stačí vyplnit formulář na www.ImportPC.cz/reklamace, pro zařízení si přijede náš smluvní přepravce společnost PPL, zásilku polepí etiketkou a Vám předá potvrzení o svozu.
Veškeré zásilky jsou pojištěné, přesto zboží prosím zabalte ideálně tak, jak bylo od nás zasláno.
Proč nakupovat u nás?
Vylepšujeme každým dnem naše možnosti abychom mohli nabídnout ještě lepší služby a produkty, které se však nepromítnou do ceny. Máme skvělý jak předprodejní tak i po prodejní servis a podporu. Výčet výhod, na které jsme pyšní lze nalézt zde: Proč nakoupit právě u nás
Jak dlouhá je záruční doba? Jaká je pro firmy?
Záruční lhůtu vždy uvádíme u produktu, většinou mají počítače, notebooky a monitory záruku od 12 do 36 měsíců.
Firmy mají stejné podmínky jako koncový spotřebitel.
V záruce je také možnost využití bezplatného svozu po celé ČR službou PPL.
Více odpovědí najdete v sekci Nejčastější dotazy.