Dell

Zákazník vždy na prvním místě Když Michael Dell v roce 1984 založil společnost PCs Limited, hlavní myšlenka jeho podnikání byla: Zákazník vždy na prvním místě, vše je třeba přizpůsobit uživateli PC. V době, kdy IBM a další výrobci chrlili počítače své konstrukce, kde všechny komponenty pocházely vždy od jedné firmy, se Michael Dell rozhodl na to jít opačně. Jeho základní teze byla: Nešlo by náhodou vybírat komponenty od různých výrobců a jejich kombinací dosáhnout lepšího výsledku? Skok do neznáma V dnešní době tímto způsobem vzniká většina počítačů, ovšem v roce 1984 byl tento postup bezprecedentní. Michaelovi Dellovi nezbývalo než se pustit do práce a doufat, že jeho teorie se potvrdí v praxi, že sestavením počítače z komponentů od různých výrobců dosáhne vyššího výkonu, kvality a optimalizace produktu vzhledem k uživatelským požadavkům. Dell měl pravdu Tato hypotéza se Michaelu Dellovi potvrdila v roce 1985, kdy na trh uvedl první počítač své konstrukce nesoucí název Turbo PC. Tento počítač si okamžitě oblíbilo obrovské množství uživatelů hlavně ve Spojených státech. Prodaných kusů bylo tolik, že na nich Michael Dell v za první rok prodeje vydělal neuvěřitelných 73 milionů dolarů, čímž se jeho teze potvrdila: Optimalizací počítače pomocí užití komponentů od různých výrobců lze dosáhnout řádově lepšího výsledku. Tento trend, stanovený Michaelem Dellem v roce 1985 se stal ideologií všech výrobců PC po celém světě. Neustále inovovaná tradice Michael Dell je dodnes nejvyšším šéfem společnosti (nyní Dell Inc.), díky čemuž zůstala ideologie „zákazník vždy na první místě“ zachována. Přestože se Dell stal nadnárodní korporací, jeho přístupy ke klientům se nezměnily. V současné době společnost zaměstnává přes 11 000 lidí, kteří v 11 světových jazycích neustále monitorují uživatelské požadavky a přání. Prostřednictvím komunikace přes internetová fóra, sociální sítě a další internetové nástroje dosahuje Dell nejkomplexnější zpětné vazby od svých zákazníků vůbec, a podle ní sestavuje své počítače. Pokud si koupíte Dell, můžete se spolehnout na to, že jakkoliv drobné připomínky vznesete, bude jim nasloucháno na nejvyšší úrovni společnosti. Pokud se vám podaří přijít s něčím zásadním, je dost dobře možné, že vašim názorem se bude zajímat samotný Michael Dell. A to je v hierarchii podobných korporací něco neuvěřitelného. Proč tedy Dell? Koupí počítače od společnosti Dell si kupujete pečlivě vybíranou kvalitu, výkon a inovaci. Vždy se můžete spolehnout na to, že za svoje peníze dostáváte to nejlepší v dané cenové kategorii. Navíc se stáváte členem komunity, na kterou je brán velký zřetel a sami můžete být eventuálními inovátory produktů od Dellu. V tom je zřejmě nejvyšší přidaná hodnota tohoto výrobce, v osobním přístupu k zákazníkům a v pečlivém sledování uživatelských požadavků prostřednictvím nesmírně komplexní zpětné vazby. A o to by vám mělo jít především. Zákazník jste přece vy!

Historie Dell

Zákazník vždy na prvním místě

Když Michael Dell v roce 1984 založil společnost PCs Limited, hlavní myšlenka jeho podnikání byla: Zákazník vždy na prvním místě, vše je třeba přizpůsobit uživateli PC. V době, kdy IBM a další výrobci chrlili počítače své konstrukce, kde všechny komponenty pocházely vždy od jedné firmy, se Michael Dell rozhodl na to jít opačně. Jeho základní teze byla: Nešlo by náhodou vybírat komponenty od různých výrobců a jejich kombinací dosáhnout lepšího výsledku?

Skok do neznáma

V dnešní době tímto způsobem vzniká většina počítačů, ovšem v roce 1984 byl tento postup bezprecedentní. Michaelovi Dellovi nezbývalo než se pustit do práce a doufat, že jeho teorie se potvrdí v praxi, že sestavením počítače z komponentů od různých výrobců dosáhne vyššího výkonu, kvality a optimalizace produktu vzhledem k uživatelským požadavkům.

Dell měl pravdu

Tato hypotéza se Michaelu Dellovi potvrdila v roce 1985, kdy na trh uvedl první počítač své konstrukce nesoucí název Turbo PC. Tento počítač si okamžitě oblíbilo obrovské množství uživatelů hlavně ve Spojených státech. Prodaných kusů bylo tolik, že na nich Michael Dell v za první rok prodeje vydělal neuvěřitelných 73 milionů dolarů, čímž se jeho teze potvrdila: Optimalizací počítače pomocí užití komponentů od různých výrobců lze dosáhnout řádově lepšího výsledku. Tento trend, stanovený Michaelem Dellem v roce 1985 se stal ideologií všech výrobců PC po celém světě.

Neustále inovovaná tradice

Michael Dell je dodnes nejvyšším šéfem společnosti (nyní Dell Inc.), díky čemuž zůstala ideologie „zákazník vždy na první místě“ zachována. Přestože se Dell stal nadnárodní korporací, jeho přístupy ke klientům se nezměnily. V současné době společnost zaměstnává přes 11 000 lidí, kteří v 11 světových jazycích neustále monitorují uživatelské požadavky a přání. Prostřednictvím komunikace přes internetová fóra, sociální sítě a další internetové nástroje dosahuje Dell nejkomplexnější zpětné vazby od svých zákazníků vůbec, a podle ní sestavuje své počítače. Pokud si koupíte Dell, můžete se spolehnout na to, že jakkoliv drobné připomínky vznesete, bude jim nasloucháno na nejvyšší úrovni společnosti. Pokud se vám podaří přijít s něčím zásadním, je dost dobře možné, že vašim názorem se bude zajímat samotný Michael Dell. A to je v hierarchii podobných korporací něco neuvěřitelného.

Proč tedy Dell?

Koupí počítače od společnosti Dell si kupujete pečlivě vybíranou kvalitu, výkon a inovaci. Vždy se můžete spolehnout na to, že za svoje peníze dostáváte to nejlepší v dané cenové kategorii. Navíc se stáváte členem komunity, na kterou je brán velký zřetel a sami můžete být eventuálními inovátory produktů od Dellu. V tom je zřejmě nejvyšší přidaná hodnota tohoto výrobce, v osobním přístupu k zákazníkům a v pečlivém sledování uživatelských požadavků prostřednictvím nesmírně komplexní zpětné vazby. A o to by vám mělo jít především. Zákazník jste přece vy!

Produkty Dell

Produkty Dell skladem

Další značkové zboží na ImportPC.cz

Acer Apple Asus Dell Fujitsu Hewlett-Packard Lenovo MSI Panasonic Samsung Sony Toshiba

Nejčastější dotazy

Nenašel jsem fakturu
Jak na reklamaci?
Proč nakupovat u nás?
Jak dlouhá je záruční doba? Jaká je pro firmy?

Více odpovědí najdete v sekci Nejčastější dotazy.

Máte otázky? Jsme tady pro vás!

Šárka Filová

Šárka Filová
dotazy, podpora

606 424 297
obchod@importpc.cz